Analýza cílové skupiny – vytvoření persony

Při správě sociálních sítí je důležité se vžít do vaší cílové skupiny. Co je zajímá? Kde se pohybují? O čem mluví? Nejen tyto informace byste měli znát před tvorbou příspěvků na sociální sítě Facebook i Instagram.

Příspěvky na Facebooku | Smuton.cz

65+ spokojených klientů | 6 let praxe

Hodnocení Smuton.cz na Google
trustpilot
facebook

Analýza cílové skupiny na sociálních sítích

Analýzu cílové skupiny, respektive tvorbu persony, by měl vytvořit každý, kdo chce začít spravovat sociální sítě. Právě díky analýze pochopíte, co vaše fanoušky na sociálních sítích zajímá.

Díky analýze zjistíte dokonce i to, jak si vede vaše konkurence na Facebooku či Instagramu. Napíšu vám, v čem vidím, že se vaší konkurenci daří a kde je naopak slabina. Neříkám, že je dobré kopírovat konkurenci, ale když je zřetelné, že jim něco funguje, proč nezkusit něco podobného, ale udělat to o chlup líp.

Věděli jste, že je dokonce možné zjistit, na jakou cílovou skupinu míří vaše konkurence při propagaci svých reklam? Ne? I na tuto informaci se podívám.

Analýza cílové skupiny. Mops. | Smuton.cz

Šablona pro tvorbu persony / cílové skupiny

Chcete si vytvořit svou personu sami? Připravil jsem pro vás šablonu, do které si můžete vyplnit informace o vaší cílové skupině. Na základě toho budete moci vytvářet cílené příspěvky šité na míru vašim fanouškům.

Pro získání šablony přejděte na tuto stránku.

Proč analýza cílové skupiny na sociálních sítích?

Pochopíte, co vaše fanoušky skutečně zajímá.

Získáte informace i o vaší konkurenci.

Budete vědět, jak tvořit příspěvky.

Stanete se přáteli vašich fanoušků / zákazníků.

Ceník

Orientační čas na jedné sociální síti je přibližně 4-5 hodin. Orientační čas analýzy na Facebooku i Instagramu je přibližně 5-7 hodin.

Výstupem analýzy je report, ve kterém zapisuji veškeré své poznatky. O čem se cílová skupina nejčastěji baví? Co by je mohlo zajímat? Na jakou cílovou skupinu míří vaše konkurence při propagaci svých reklam? A mnohé další užitečné informace.

Podívejte se, jak pracuji

Ondřej Smutný / Smuton.cz

Ondřej Smutný / Smuton.cz

Zvyšuji organickou návštěvnost a tvořím weby.

65+ spokojených klientů | 6 let praxe

Hodnocení Smuton.cz na Google
trustpilot
facebook

Kontaktujte mě

Upřednostňuji prvotní kontakt e-mailem

Upřednostňuji prvotní kontakt e-mailem. Proč? Snažím se být co nejvíce efektivní a právě prvotní e-mailová komunikace mi k tomu napomáhá (CRM Streak, automatizace procesů, Todoist, ClickUp, Freelo atd.).

Navíc mohu na vaší zprávu již reagovat konkrétně, kdežto po telefonu vám často nedokážu přesně odpovědět na váš požadavek. Jsou to často obecné rady.