fbpx

Analýza cílové skupiny – vytvoření persony

Při správě sociálních sítí je důležité se vžít do vaší cílové skupiny. Co je zajímá? Kde se pohybují? O čem mluví? Nejen tyto informace byste měly znát před tvorbou příspěvků na sociální sítě Facebook i Instagram.

Proč analýza cílové skupiny?

Ikona splněno (success) Pochopíte, co vaše fanoušky skutečně zajímá.

Ikona splněno (success) Získáte informace i o vaší konkurenci.

Ikona splněno (success) Budete vědět, jak tvořit příspěvky.

Ikona splněno (success) Stanete se přáteli vašich fanoušků / zákazníků.

Chcete vytvořit analýzu cílové skupiny (tvorba persony) na sociálních sítích Facebook a Instagram?

Analýza cílové skupiny na sociálních sítích

Analýzu cílové skupiny, respektive tvorbu persony, by měl vytvořit každý, kdo chce začít spravovat sociální sítě. Právě díky analýze pochopíte, co vaše fanoušky na sociálních sítích zajímá.

Díky analýze zjistíte dokonce i to, jak si vede vaše konkurence na Facebooki či Instagramu. Napíšu vám, v čem vidím, že se vaší konkurenci daří a kde je naopak slabina. Neříkám, že je dobré kopírovat konkurenci, ale když je zřetelné, že jim něco funguje, proč nezkusit něco podobného, ale udělat to o chlup líp.

Analýza cílové skupiny. Mops. | Smuton.cz

Šablona pro tvorbu persony / cílové skupiny

Chcete si vytvořit svou personu sami? Připravil jsem pro vás šablonu, do které si můžete vyplnit informace o vaší cílové skupině. Na základě toho budete moci vytvářet cílené příspěvky šité na míru vašim fanouškům.

Pro získání šablony přejděte na tuto stránku.

Ceník

Cena je pouze orientační.

Co takhle začít napsáním zprávy?

Chcete analýzu / tvorbu persony?

7 + 3 =