fbpx

Analýza cílové skupiny – vytvoření persony

Při správě sociálních sítí je důležité se vžít do vaší cílové skupiny. Co je zajímá? Kde se pohybují? O čem mluví? Nejen tyto informace byste měli znát před tvorbou příspěvků na sociální sítě Facebook i Instagram.

Proč analýza cílové skupiny?

Ikona splněno (success) Pochopíte, co vaše fanoušky skutečně zajímá.

Ikona splněno (success) Získáte informace i o vaší konkurenci.

Ikona splněno (success) Budete vědět, jak tvořit příspěvky.

Ikona splněno (success) Stanete se přáteli vašich fanoušků / zákazníků.

Chcete vytvořit analýzu cílové skupiny (tvorba persony) na sociálních sítích Facebook a Instagram?

Analýza cílové skupiny na sociálních sítích

Analýzu cílové skupiny, respektive tvorbu persony, by měl vytvořit každý, kdo chce začít spravovat sociální sítě. Právě díky analýze pochopíte, co vaše fanoušky na sociálních sítích zajímá.

Díky analýze zjistíte dokonce i to, jak si vede vaše konkurence na Facebooku či Instagramu. Napíšu vám, v čem vidím, že se vaší konkurenci daří a kde je naopak slabina. Neříkám, že je dobré kopírovat konkurenci, ale když je zřetelné, že jim něco funguje, proč nezkusit něco podobného, ale udělat to o chlup líp.

Věděli jste, že je dokonce možné zjistit, na jakou cílovou skupinu míří vaše konkurence při propagaci svých reklam? Ne? I na tuto informaci se podívám.

Analýza cílové skupiny. Mops. | Smuton.cz

Šablona pro tvorbu persony / cílové skupiny

Chcete si vytvořit svou personu sami? Připravil jsem pro vás šablonu, do které si můžete vyplnit informace o vaší cílové skupině. Na základě toho budete moci vytvářet cílené příspěvky šité na míru vašim fanouškům.

Pro získání šablony přejděte na tuto stránku.

Ceník

Výstupem analýzy je report, ve kterém zapisuji veškeré své poznatky. O čem se cílová skupina nejčastěji baví? Co by je mohlo zajímat? Na jakou cílovou skupinu míří vaše konkurence při propagaci svých reklam? A mnohé další užitečné informace.

Co bude součástí mé práce?

  • Zanalyzuji váš Facebook / Instagram.
  • Prohledám sociální sítě (pomocí vyhledávání, hastagů).
  • Prohledám související Facebook skupiny a zjistím, zda o vás mluví.
  • Použiji profesionální nástroje ke zjištění zmínky o vašem brandu.
  • Zanalyzuji vaší konkurenci – o čem mluví jejich fanoušci, co se jim líbí / nelíbí.
  • Zanalyzuji cílení reklam vaší konkurence (zjistím na jakou cílovou skupinu míří v reklamách oni).
  • Zjistím, jak komunikuje vaše konkurence s jejich fanoušky.
  • Jakou používají konkurenti grafiku.
  • Další aspekty.

Co takhle začít napsáním zprávy?

Těším se na spolupráci

7 + 7 =