fbpx

Sociální sítě – checklist

Správa sociálních sítí Facebook a Instagram je v dnešní době, snad pro jakoukoliv firmu, velmi důležitá. Sociální sítě jsou místem, kde jste na dosah svých potencionálních klientů. Můžete s nimi komunikovat a získat tak cenné informace. Nezapomeňte však, že Facebook je úplně jiný, než Instagram. 

Chcete pomoci se sociálními sítěmi? Napište mi pomocí kontaktního formuláře a co nejdříve se vám ozvu zpět.

Jak na sociální sítě?

Rozhodli jste se, že budete své sociální sítě spravovat sami? Super. Vaše sociální sítě budou autentické. Doporučuji tuto možnost všem. Co když ale nemáte čas nebo vás to jednoduše nebaví? Dejte mi vědět. Postarám se jak o Facebook, tak i Instagram.

Důležité je pochopit, jak funguje algoritmus jednotlivých sociálních sítí. V dnešní době totiž nestačí přidávam příspěvky na svůj profil, ale občas je třeba tyto příspěvky sponzorovat, aby jste dosáhli většího dosahu a interakce.

Např. Facebook zobrazuje váš příspěvek naprosto mizivému procentu vašich fanoušků. Proč? Abyste do svých příspěvků investovali.

Když máte na svém firemním profilu třeba 150 fanoušků, váš příspěvek může ve skutečnosti vidět pouze cca 15 lidí. A tito fanoušci mohou váš příspěvek přeskočit ve svém feedu (hlavní strana, kde prohlížíte veškerý obsah) během vteřiny. Má tedy smysl se zabývat vůbec přidáváním nějakých příspěvků, když ho uvidí tak malý počet lidí? Rozhodně ano.

Správa Facebook stránky | Smuton.cz

14 základních tipů, jak začít se správou sociálních sítí

Facebook

  1. Tvorba přívětivých a užitečných Facebook stránek.
  2. Zapnutí automatických odpovědí.
  3. Používání UTM značek v odkazu a zkracovače URL pro analyzování.
  4. Používat emotikony.
  5. Správný formát obrázků.
  6. Používat adekvátní #hastagy.
  7. Nastavení automatizovaných odpovědí.
  8. Nastavení doby přítomnosti.

Pokročilé tipy pro správu sociálních sítí

V případě individuální správy sociálních sítí, se zaměřuji i na tyto pokročilé tipy, jak spravovat sociální sítě.

 

  1. Analýza cílového publika / skupiny – vytvoření persony.
  2. Analýza konkurence na sociálních sítích.
  3. Vytvoření strategie přidávání příspěvků (post plan).
  4. Návrh typologie příspěvků.
  5. Stanovení si počtu příspěvků za týden.
  6. Tvorba reklam, propagace příspěvků a jejich optimalizace.
  7. Komunikace s cílovou skupinou.
  8. Tvorba soutěží či jiných zajímavých akcí.
  9. Vložení Facebook Pixelu na web.
  10. Přepnutí stránky do Facebook Business Manageru.
  11. Přidání Instagram profilu do Business Manageru.
  12. Sjednocení stylu příspěvků s webem.
  13. Pravidelnost příspěvků.
  14. Nástroj na plánování příspěvků.
  15. Nalezení nejvhodnějšího času přidávání příspěvků.
  16. Analyzování příspěvků (jakým se dařilo, jakým ne a proč).
  17. Brát v potaz odlišnost sociálních sítí.

Co takhle začít napsáním zprávy?

Napište mi a domluvíme spolupráci.

12 + 7 =