Správce sociálních sítí

Sociální sítě jsou v dnešní době velmi důležité snad pro jakýkoliv byznys. Ať už prodáváte školení, knihy, nebo třeba náhradní díly pro auta. Vždy se dá vymyslet něco, jak zaujmout, respektive jak nabídnout vašim fanouškům přidanou hodnotu, za kterou vám buď nechají kontakt a vy je můžete následně oslovit, nebo třeba rovnou nakoupí.

Správa sociálních sítí | Smuton.cz

65+ spokojených klientů | 6 let praxe

Hodnocení Smuton.cz na Google
trustpilot
facebook

Správa sociálních sítí Facebook a Instagram

Správa sociálních sítí není to samé, jako když spravujete svůj osobní profil. Správa sociálních sítí není ani žádná brigáda či práce z domu. Je to seriózní práce pro klienty, kteří vlastní své byznysy a tvrdě pracují. Každý freelancer, který spravuje firemní profily na Facebooku, by měl promyšleně sdílet příspěvky tak, aby zaujal fanoušky dané firmy. Nejlepší, pro správce sociálních sítí je, pokud zanalyzuje cílovou skupinu dané firmy, vytvoří si personu / persony a bude následně svými příspěvky na tyto persony mířit. Tím docílí většího zaujetí publika.

Strategie na míru - sociální sítě | Smuton.cz

Pokročilé remarketingové kampaně

Další možností, jak se zviditelnit na sociálních sítích, je tvorba reklamy. I když můžete mít zatím vytvořený pouze profil na Facebooku, doporučuji minimálně otestovat reklamy i na Instagramu.

Výhoda reklam je, že můžete velmi dobře mířit na uživatele, kteří projevili nějaký zájem s vaší stránkou (pomocí tzv. událostí). Např. můžete oslovit uživatele reklamou, kteří si prohlíželi nějaký produkt více než X vteřin, což může znamenat, že produkt jej skutečně zajímal a tím pádem máte vysokou pravděpodobnost, že jej reklama zaujme. Nutno dodat, že lze použít remarketing jak pomocí své vytvořené grafiky, tak i v rámci katalogu, do kterého nahrajete své produkty z e-shopu.

Častá otázka uživatelů je, kolik stojí reklama na Facebooku? Kolik stojí reklama na Instagramu? Odpověď zní: Tolik, kolik jste ochotni investovat do reklamy + správa a optimalizace kampaní či nastavení reklamy. To znamená podle náročnosti strategie.

Např. menší e-shopy mohou investovat do reklamy od 7500 Kč měsíčně, kdežto velké e-shopy pak v rámci desítek či stovek tisíc Kč. Vyšším rozpočtem pak vzniká větší prostor pro propracovanější remarketingové kampaně. Naopak u menších rozpočtů vzniká nevýhoda v tom, že není prostor pro testování a potažmo propracované kampaně. U malých rozpočtů je pak lepší využívat akviziční kampaně.

Tvorba události v Business Manageru | Smuton.cz

Návrh strategie

Nejste si úplně jistí, co chcete sdílet, jak to chcete sdílet, v kolik hodin, zda použít reklamu na Facebooku, zda vůbec používat Instagram, jak získat zákazníky ze sociálních sítí atd.? Navrhnu vám strategii. Přemýšleli jste někdy nad tím, že slepé přidávání příspěvků na vaší firemní stránku může být téměř zbytečné? Víte, že Facebook zobrazí váš nově přidaný příspěvek pouze mizivému procentu vašich fanoušků (podle oblíbenosti vaší stránky). Je potřeba se zaměřit na vaší cílovou skupinu a zjistit o nich co nejvíce informací. I přestože budete o cílové skupině vědět všechno, doporučuji své nejlepší příspěvky podporovat alespoň minimální investicí, která způsobí, že vaše příspěvky uvidí mnohem více lidí, a to jistě chcete. I malá investice do zviditelnění příspěvku, může zvýšit enormně dosah.

Certifikát - reklamy na Facebooku od Digisemestr

Cena

Cena správy sociálnních sítí či cena tvorby reklamních kampaní se odvíjí od rozsahu práce, na které se dopředu dohodneme. Zejména pak kolik profilů budu spravovat, jak moc chcete, abych byl na sítích aktivní, jak pokročilé reklamní kampaně chcete, abych vytvořil?

Důležitá je také prvotní analýza cílové skupiny. Bez toho nevím, s kým mám tu čest, jak s cílovou skupinou mám komunikovat, kolik jim je let, co je zajímá apod. Kontaktujte mě s vaší vizí a rozpočtem.

S čím vám můžu pomoct?

Správa sociálních sítí Facebook a Instagram.

Návrh strategie.

Tvorba profilů na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, TikTok a LinkedIn.

Tvorba příspěvků zaměřených na cílovou skupinu.

Tvorba jednoduchých i propracovaných reklam.

Vytvoření chatbota pro odpovídání často kladených otázek.

Ondřej Smutný / Smuton.cz

Ondřej Smutný / Smuton.cz

Zvyšuji organickou návštěvnost a tvořím weby.

65+ spokojených klientů | 6 let praxe

Hodnocení Smuton.cz na Google
trustpilot
facebook

Kontaktujte mě

Upřednostňuji prvotní kontakt e-mailem

Upřednostňuji prvotní kontakt e-mailem. Proč? Snažím se být co nejvíce efektivní a právě prvotní e-mailová komunikace mi k tomu napomáhá (CRM Streak, automatizace procesů, Todoist, ClickUp, Freelo atd.).

Navíc mohu na vaší zprávu již reagovat konkrétně, kdežto po telefonu vám často nedokážu přesně odpovědět na váš požadavek. Jsou to často obecné rady.

9 + 8 =