fbpx

Správa sociálních sítí

Sociální sítě jsou v dnešní době velmi důležité snad pro jakýkoliv byznys. Ať už prodáváte školení, knihy, nebo třeba náhradní díly pro auta. Vždy se dá vymyslet něco, jak zaujmout, respektive jak nabídnout vašim fanouškům přidanou hodnotu, za kterou vám buď nechají kontakt a vy je můžete následně oslovit, nebo třeba rovnou nakoupí. Chcete pomoci se správou sociálních sítí?

Proč správa sociálních sítí?

Ikona splněno (success) Získáte více objednávek a více kontaktních údajů o zákaznících.

Ikona splněno (success) Získáte větší dosah vašich příspěvků a tím pádem i povědomí o vaší značce.

Ikona splněno (success) Získáte větší počet fanoušků.

Ikona splněno (success) Docílíme větší interakce vašich fanoušků a tím pádem ještě většího dosahu.

Chcete pomoci se správou sociálních sítí? Napište mi a co nejdříve se vám ozvu zpět.

Správa sociálních sítí Facebook a Instagram

Správa sociálních sítí není to samé, jako když spravujete svůj osobní profil. Správa sociálních sítí není ani žádná brigáda či práce z domu. Je to seriózní práce pro klienty, kteří vlastní své byznysy a tvrdě pracují. Každý freelancer, který spravuje firemní profily na Facebooku, by měl promyšleně sdílet příspěvky tak, aby zaujal fanoušky dané firmy. Nejlepší, pro správce sociálních sítí je, pokud zanalyzuje cílovou skupinu dané firmy, vytvoří si personu / persony a bude následně svými příspěvky na tyto persony mířit. Tím docílí většího zaujetí publika.

Další možností, jak se zviditelnit je, reklama na Facebooku a Instagramu. Častá otázka klientů je, kolik stojí reklama na Facebooku? Kolik stojí reklama na Instagramu? Odpověď zní: Tolik, kolik jste ochotni investovat do reklamy + správa a optimalizace kampaní či nastavení reklamy. To znamená podle náročnosti strategie.

Strategie na míru - sociální sítě | Smuton.cz

Návrh strategie

Nejste si úplně jistí, co chcete sdílet, jak to chcete sdílet, v kolik hodin, zda použít reklamu na Facebooku, zda vůbec používat Instagram, jak získat zákazníky ze sociálních sítí atd.? Navrhnu vám strategii. Přemýšleli jste někdy nad tím, že slepé přidávání příspěvků na vaší firemní stránku může být téměř zbytečné? Víte, že Facebook zobrazí váš nově přidaný příspěvěk pouze mizivému procentu vašich fanoušků (podle oblíbenosti vaší stránky). Je potřeba se zaměřit na vaší cílovou kupinu a zjistit o nich co nejvíce informací.

Můžeme zkusit Facebook a Instagram reklamy, které vám přivedou zákazníky nebo třeba informace o potencionálních klientech, které budete moci později opět oslovit.

S čím vám můžu pomoci?

Ceník

Doporučuji, před zahájením spolupráce, abych provedl analýzu potencionálních zákazníků a tím zjistil, co vaše fanoušky zajímá. Vytvořím tak personu (potencionálního zákazníka), na kterou budu mířit. Výsledkem je report.

Jak vypadají mé příspěvky na Facebooku?

Jak vypadají mé příspěvky na Instagramu?

Kontaktujte mě

Těším se na spolupráci

11 + 14 =