fbpx

Facebook | Instagram

Správa sociálních sítí

Nevíte, jak spravovat firemní Facebook či Instagram? Pomůžu vám.

Správa sociálních sítí Facebook a Instagram

Správa sociálních sítí není to samé, jako když spravujete svůj osobní profil. Správa sociálních sítí není ani žádná brigáda či práce z domu. Je to seriózní práce pro klienty, kteří vlastní své byznysy a tvrdě pracují. Každý freelancer, který spravuje firemní profily na Facebooku, by měl promyšleně sdílet příspěvky tak, aby zaujal fanoušky dané firmy. Nejlepší, pro správce sociálních sítí je, pokud zanalyzuje cílovou skupinu dané firmy, vytvoří si personu / persony a bude následně svými příspěvky na tyto persony mířit. Tím docílí většího zaujetí publika.

Další možností, jak se zviditelnit je, reklama na Facebooku a Instagramu. Častá otázka klientů je, kolik stojí reklama na Facebooku? Kolik stojí reklama na Instagramu? Odpověď zní: Tolik, kolik jste ochotni investovat do reklamy + správa kampaní či nastavení reklamy. Jste menší firma a chcete získat nové fanoušky vaší stránky? Vše samozřejmě záleží, jak svými příspěvky zaujmete lidi, ale pokud chcete nějaké číslo, tak orientačně a ze zkušenosti počítejte s cenou přibližně 2,5 Kč na jednoho získaného fanouška. Berte to však opravdu s velkou rezervou.

Návrh strategie

Nejste si úplně jistí, co chcete sdílet, jak to chcete sdílet, zda použít reklamu na Facebooku, zda vůbec používat Instagram, jak získat zákazníky ze sociálních sítí atd.? Navrhnu vám strategii. Přemýšleli jste někdy nad tím, že slepé přidávání příspěvků na vaší firemní stránku může být téměř zbytečné? Víte, že Facebook zobrazí váš nově přidaný příspěvěk pouze mizivému procentu vašich fanoušků (podle oblíbenosti vaší stránky). Můžeme zkusit Facebook a Instagram reklamy, které vám přivedou zákazníky nebo třeba informace o potencionálních klientech, které budete moci později opět oslovit.

S čím vám můžu pomoci?

  • správa sociálních sítí Facebook a Instagram
  • komunikace s potencionálními klienty
  • vytváření soutěží, kvízů či her za účelem získávání interakcí (lajky, to se mi líbí apod.) a emailových adres – možnost opakovaného oslovení potencionálních zákazníků.
  • vytvoření chatbota, který bude rychle odpovídat na běžné dotazy zákazníků.
  • návrh strategie
  • analýza cílové skupiny
  • tvorba grafiky

 

Ceník

Cena správy sociálních sítí je pouze orientační a za jeden profil. Každý byznys je jiný a proto vyžaduje jiné množství času. Pokud budete mít individuální přání, jako třeba vyšší frekvence příspěvků, tvorba soutěží, návrh strategie apod., neváhejte mě kontaktovat.

Doporučuji, před zahájením spolupráce, abych provedl analýzu potencionálních zákazníků a tím zjistil, co vaše fanoušky zajímá. Vytvořím tak personu (potencionálního zákazníka), na kterou budu mířit. Výsledkem je report. Cena analýzy je 1900 Kč.

Jak vypadají mé příspěvky na Facebooku?

Jak vypadají mé příspěvky na Instagramu?

Co říkají klienti o mé tvorbě?

Děkuji za rychlou a skvělou práci. Ještě jednou díky. Ať se Vám daří.
Martin Š.

Tvorba firemního webu, Prodejce tepelných čerpadel

Dobrý den,
děkuji Vám za tolik návrhů, hodně se mi jich líbí. Vybral bych si jich nakonec tedy podstatně víc, než původně 2 zamýšlené.
Štěpán P.

Tvorba reklamních bannerů, Reklamní agentura

Výborná spolupráce a super výsledek. Vřele doporučuji.
Denisa Š.

Tvorba obchodních podmínek, podmínek GDPR a reklamační řád, Dopravní společnost

Co takhle začít napsáním zprávy?

Chcete spravovat sociální sítě?

10 + 15 =