fbpx

Zakázka: Pravidelné příspěvky na Facebook.

Jak být vidět na sociálních sítích řeší spousta firem. Jedním z řešení je pravidelné přidávání příspěvků, které občas zaboostujete. Jak jsem pojal spolupráci s firmou zestromu.cz?

Zadání: ,,Pravidelné příspěvky na Facebook.“

Zadání od klienta znělo něco jako: ,,Chceme vytvořit firemní Facebook stránku a následně přidávat pravidelně příspěvky.“ Klient chtěl využít levnější variantu správy sociálních sítích, respektive pravidelné přidávání příspěvků. Bez propagace a bez jakékoliv další strategie (získávání kontaktů, soutěže, komunikace, analýza cílové skupiny, propagace, atd.).

S takovou poptávkou na spolupráci se setkávám poměrně často.

Jak to začalo a probíhalo?

Klient mě oslovil s poptávkou na správu sociální sítě Facebook, ale abych nejprve vytvořit firemní profil. Zadání, ohledně přidávání příspěvků, nebylo nijak složité a tak jsem navrhl, jak by mohla vypadat typologie postů. Jelikož nelze na začátku spolupráce říct, v jaký čas je nejlepší příspěvky umisťovat, řídil jsem se obecnými pravidly pro přidávání příspěvků.

Jakmile spravuji několik týdnů či měsíců (na základě frekvence přidávání postů a testování) Facebookovou stránku, mohu říct, na základě statistik, v jakém čase je právě pro vás nejlepší čas pro přidávání příspěvků.

V případě, že statistiky k dispozici nejsou, řídím se obecnými pravidly a veřejně dostupnými analýzami.

Pro klienta Ze stromu, jsem se rozhodl, že budu přidávat příspěvky v pondělí a čtvrtek v 9:00h.

Do příspěvků jsem přidával do cca 6 #hastagů, hodící se emotikony a URL s UTM značkou (pro lepší analyzování v Google Analytics).

Jak to dopadlo?

Spolupráce na 4 měsíce (do května 2020) a spokojenost klienta. Klient sám investoval do boostování některých příspěvků, což samozřejmě velmi doporučuji, protože v současné době organický dosah příspěvků na Facebooku je velmi nízký.

Recenze Smuton.cz od Ze stromu

Shrnutí

Domluvená cena: 690 Kč / měsíc (aktuální cena »)

Chcete pomoci se sociálními sítěmi? Napište mi pomocí kontaktního formuláře a co nejdříve se vám ozvu zpět.

Co takhle začít napsáním zprávy?

Napište mi a domluvíme spolupráci.

14 + 10 =