Nový e-shop po měsící vydělává z organicu
Spousta e-shopových řešení doporučuje začít, pokud chcete co nejdříve vydělávat pomocí svého nově založeného e-shopu, s propagací reklam. Níže vám ukážu, že to jde i přirozeně. Tato ukázka je pro začátečníky.
65+ spokojených klientů | 6 let praxe
Výchozí situace
Klient mě oslovil s poptávkou o tvorbu nového e-shopu. Dokážu vytvořit e-shop ve WordPress, ale i v Shoptetu, E-shop-rychle.cz či UpGates. Klient prodává kolem 10-ti produktů, takže se jedná o malý e-shop, který byl dokončen zhruba za 2 týdny + další drobné úpravy dle požadavků klienta. Mimochodem u této zakázky jsem tvořil i drobnou grafiku.
Začínalo se tedy zcela od nuly.
,,Malý e-shop s malým bounce rate a velkým konverzním poměrem.“
Řešení aktuální situace
U tohoto klienta jsem tvořil e-shop na redakčním systému WordPress / WooCommerce. E-shop byl dokončen do dvou týdnů a čistého času zabral 25 hodin práce (včetně SEO textů) + další dodělávky na přání klienta.
Vytvořil jsem jak popisky kategorií, tak upravil texty na home page či produktů. Vše na základě analýzy klíčových slov.
Výsledek: zvýšení návštěvnosti i tržeb
Jedná se o malý e-shop, na kterém je zhruba 10 produktů, nicméně pokud chcete s e-commerce začít a nechcete investovat peníze do PPC reklam, lze to i organickou cestou. Klient sice investuje do PPC, zbožových srovnávačů, nicméně objednávky získal i právě díky organickému vyhledávání, a to během dvou měsíců od založení e-shopu.
Metriky, jako průměrná doba na stránce, konverzní poměr, počet stránek na jednu relaci, jsou více než skvělé. Mezi KPI však patří i konverzní poměr a ten je velice dobrý a to 7,1 %. Navíc klient byl spokojen, a to je to nejdůležitější.
Konverzní poměr 7,1 % z organicu
Konverzní poměr po optimalizaci webu.
Výsledky po 7 měsících
Jak si malý e-shop vede po sedmi měsících? Pokud jednou správně, jak se nesprávně říká, nastavíte SEO, ovoce můžete sklízet i v několika příštích měsících. Obrat z organické návštěvnosti je šesticiferný a metriky jako konverzní poměr (4,92 %), počet stránek na jednu relaci (7,21) či průměrná doba na stránce (3:04 min) nejsou vůbec špatné.
Pokud chcete i vy, abych vám pomohl s optimalizací stránek, neváhejte mě kontaktovat.
Výsledky po sedmi měsících fungování optimalizovaného e-shopu.
65+ spokojených klientů | 6 let praxe
Kontaktujte mě
Kontaktujte mě pomocí formuláře napravo nebo mi zavolejte ve Vámi vybraný termín.
Rád jsem efektivní a proto se snažím konkrétně pomoci. Proto je ideálním prvotním kontaktem e-mailová zpráva či zpráva pomocí formuláře vpravo. Rád si s Vámi ovšem i zavolám nebo se potkám na videohovoru v termínu, který Vám bude nejvíce vyhovovat.
Termín hovoru či videohovoru si můžete rezervovat zde.
Nástroje pro efektivní práci: Streak, ClickUp a Freelo.