fbpx

Nový e-shop po měsící vydělává z organicu 

Spousta e-shopových řešení doporučuje začít, pokud chcete co nejdříve vydělávat pomocí svého nově založeného e-shopu, s propagací pomocí reklam. Níže vám ukážu, že to jde i přirozeně. Tato ukázka je pro začátečníky.

Výchozí situace

Klient mě oslovil s poptávkou o tvorbu nového e-shopu. Dokáži vytvořit e-shop ve WordPress, ale i v Shoptetu, E-shop-rychle.cz či UpGates. Klient prodává kolem 10-ti produktů, takže se jedná o malý e-shop, který byl dokončen zhruba za 2 týdny + další drobné úpravy dle požadavků klienta. Mimochodem u této zakázky jsem tvořil i drobnou grafiku.

Začínalo se tedy zcela od nuly.

,,Malý e-shop s malým bounce rate a velkým konverzním poměrem.“

Řešení aktuální situace

U tohoto klienta jsem tvořil e-shop na redakčním systému WordPress / WooCommerce. E-shop byl dokončen do dvou týdnů a čistého času zabral 25 hodin práce (včetně SEO textů) + další dodělávky na přání klienta.

Vytvořil jsem jak popisky kategorií, tak upravil texty na home page či produktů. Vše na základě analýzy klíčových slov.

 

Výsledek: zvýšení návštěvnosti i tržeb

Jedná se o malý e-shop, na kterém je zhruba 10 produktů, nicméně pokud chcete s e-commerce začít a nechcete investovat peníze do PPC reklam, lze to i organickou cestou. Klient sice investuje do PPC, zbožových srovnávačů, ale objednávky získal i díky organickému vyhledávání a to během dvou měsíců od založení e-shopu.

Metriky jako průměrná doba na stránce, konverzní poměr, počet stránek na jednu relaci jsou více, než skvělé. Mezi KPI však patří i konverzní poměr a ten je velice dobrý a to 7,1%. Navíc klient byl spokojen a to je to nejdůležitější.

Reference od O2vigor.cz a Pallmedic-cz.cz

Konverzní poměr 7,1% z organicu

Konverzní poměr po optimalizaci webu.

Konverzní poměr po optimalizaci webu.

Chcete pomoci se SEO? Napište mi pomocí kontaktního formuláře a co nejdříve se vám ozvu zpět.

Co takhle začít napsáním zprávy?

Napište mi a domluvíme spolupráci.

4 + 3 =