Nový e-shop po měsící vydělává z organicu
Spousta e-shopových řešení doporučuje začít, pokud chcete co nejdříve vydělávat pomocí svého nově založeného e-shopu, s propagací pomocí reklam. Níže vám ukážu, že to jde i přirozeně. Tato ukázka je pro začátečníky.
Výchozí situace
Klient mě oslovil s poptávkou o tvorbu nového e-shopu. Dokáži vytvořit e-shop ve WordPress, ale i v Shoptetu, E-shop-rychle.cz či UpGates. Klient prodává kolem 10-ti produktů, takže se jedná o malý e-shop, který byl dokončen zhruba za 2 týdny + další drobné úpravy dle požadavků klienta. Mimochodem u této zakázky jsem tvořil i drobnou grafiku.
Začínalo se tedy zcela od nuly.
,,Malý e-shop s malým bounce rate a velkým konverzním poměrem.“
Řešení aktuální situace
U tohoto klienta jsem tvořil e-shop na redakčním systému WordPress / WooCommerce. E-shop byl dokončen do dvou týdnů a čistého času zabral 25 hodin práce (včetně SEO textů) + další dodělávky na přání klienta.
Vytvořil jsem jak popisky kategorií, tak upravil texty na home page či produktů. Vše na základě analýzy klíčových slov.
Výsledek: zvýšení návštěvnosti i tržeb
Jedná se o malý e-shop, na kterém je zhruba 10 produktů, nicméně pokud chcete s e-commerce začít a nechcete investovat peníze do PPC reklam, lze to i organickou cestou. Klient sice investuje do PPC, zbožových srovnávačů, ale objednávky získal i díky organickému vyhledávání a to během dvou měsíců od založení e-shopu.
Metriky jako průměrná doba na stránce, konverzní poměr, počet stránek na jednu relaci jsou více, než skvělé. Mezi KPI však patří i konverzní poměr a ten je velice dobrý a to 7,1%. Navíc klient byl spokojen a to je to nejdůležitější.

Konverzní poměr 7,1% z organicu

Konverzní poměr po optimalizaci webu.
Chcete pomoci se SEO? Napište mi pomocí kontaktního formuláře a co nejdříve se vám ozvu zpět.