fbpx

SEO – optimalizace webu pro vyhledávače

V SEO jsou důležité výsledky. Podívejte se níže na stránce, jak jsem díky SEO optimalizaci webu a SEO copywritingem docílil umístění cílové stránky na 1. (Google) a 6. (Seznam) pozici s celkovým počtem hledání 5300/měsíc. Chcete i vy zlepšit pozice vašeho webu? Pomůžu vám se SEO optimalizací. Základem je audit webu, abychom mohli nastavit cíl spolupráce.

Proč SEO?

Ikona splněno (success) SEO servis je dlouhodobý proces stejně jako následné pozice ve vyhledávačích

Ikona splněno (success) Díky analýze klíčových slov budete vědět, na jaké fráze mířit ve svých článcích a dalších textech.

 Optimalizací webu můžete také docílit zrychlení načítání stránek.

 Díky SEO – optimalizaci webových stránek docílíte větší či relevantnější návštěvnosti vašeho webu.

Chcete pomoci se SEO? Napište mi pomocí kontaktního formuláře a co nejdříve se vám ozvu zpět.

SEO – optimalizace pro vyhledávače

Abych mohl nabízet své služby v oblasti SEO, bylo mi jasné, že musím mít nejprve výsledky. Abych mohl mít výsledky, musel jsem provozovat weby a e-shopy, abych netestoval své znalosti na svých klientech. E-shop s příslušenstvím pro mobilní telefony, který měl ze začátku velmi špatné pozice a téměř nulové obraty, jsem díky textům a SEO dokázal přesunout, na určitá klíčová slova, na první stranu vyhledávače Seznam.cz.

Počet hledání na klíčová slova a pozice webu

Rázem jsem během roku, kdy jsem se umisťoval na předních pozicích ve vyhledávači, docílil statisícových obratů ročně a několika tisíců objednávek. Na obrázku výše je vidět, že v pravém sloupci (vyhledávač Seznam.cz) se umisťuji na první pozici na klíčová slova obal na mobil a obaly na mobily, přičemž počet vyhledávání obou slov byl cca 2320 za měsíc. A to je skvělé.

Stále bylo na čem pracovat, protože jak sami vidíte, ve vyhledávači Google byl prostor pro zlepšení. Nicméně i tato skutečnost generovala statisícové obraty.

Pojďme se podívat, jak jsem se v té době umisťoval na další slova.

Počet hledání na klíčová slova a pozice webu

Na obrázku výše je vidět, že i další klíčová slova nebyla úplně k zahození. Mimochodem doporučuji, nejen ke sledování pozic, český SEO nástroj Collabim, který sám samozřejmě používám. Můžete se o tom přesvědčit přímo v katalogu partnerů Collabimu. Pojďme se nyní však podívat, jak vypadaly výsledky v Google Analytics.

Přehled návštěvnosti v Google Analytics

Na obrázku výše vidíme, že za jeden rok přišlo do e-shopu více než 54900 unikátních návštěvníků (UIP) s mírou okamžitého opuštění kolem 50%. O hodnotách jako počet stránek na jednu relaci, míru okamžitého opuštění, dobu trvání relace se můžeme dohadovat, zda jsou takováto data v pořádku či nikoliv. Samozřejmě záleží web od webu, ale v tomto případě si osobně myslím, že jsou výsledky v pořádku.

Možná jste si všimli, že v lednu 2019 je výpadek na 0 návštěv. V tomto období jsem přesouval e-shop ze Shoptetu (jednička na českém trhu) na E-shop rychle.cz. Pojďme se podívat na akvizice.

Přehled akvizic v Google Analytics

Na screenu vidíme, že více než 76% všech návštěv přišlo právě z organického vyhledávání. To není špatné. Používal jsem pro svůj byznys samozřejmě také sociální sítě, emailing či PPC. 

SEO články

Nyní vám ukážu, jak se dařilo na jednom z mých bývalých magazínů. Konkrétně vám ukážu, jakých výsledků jsem docílil sepsáním dvou SEO článků s přílohami na téma dárkové poukazy. Přibližná hledanost na klíčové slovo dárkový poukaz vzor je 5300 za měsíc. 

Pozice webu a další statistiky v Google Search Console
Hledanost klíčových slov a pozice webu

První screenshot je, jak jistě víte, z aplikace Google Search Console a druhý opět z online nástroje Collabim.

Na začátku září jsem napsal dva články na téma dárkový poukaz vzor, přidal adekvátní přílohy a náležitosti optimalizace. Výsledkem bylo, že před Vánocema, kdy spousta firem, ale i běžných lidí, kteří chtějí dát dárkový poukaz svým blízkým pod stromeček, hledá způsob, jak vytvořit dárkový poukaz. Uživatelé byli přesměrovaní na můj web, kde jsme dokončili spolupráci. Mimochodem konverze nebyla bohužel 100% 🙂

Jak je vidět na screenshotu z Google Search Console, tak články dostávaly grády kolem začátku listopadu. CTR, dle mého názoru, také není špatné.

Na závěr

Toto byla malá ukázka mé práce a mých výsledků. Rád bych zmínil, že SEO není rozhodně otázkou jednoho měsíce, ale je potřeba vytrvalé a dlouhodobé práce. Samozřejmě je třeba používat některé SEO nástroje, aby bylo možné vyhodnocovat výsledky. Nejsem  žádný kouzelník, ale SEO mě baví a rád se v této oblasti vzdělávám dál. Ostatně je to, dle mého názoru, nutnost, protože i algoritmy vyhledávačů se neustále mění a to, co fungovalo před několika lety už za měsíc fungovat nemusí.

Orientační ceník – pravidelné SEO

Ceník je pouze orientační. Každý byznys a každý web je jiný. Ke každému klientovi přistupuji individuálně.

Hodinová sazba je 490 Kč.

Poznámka: Veškerý čas, strávený nad optimalizací webu, zaznamenávám a na konci období zasílám klientovi report své práce. Více o tom, jak pracuji, najdete na této stránce.

Ceník – jednorázové služby

Ceník je pouze orientační.

Poznámka: Veškerý čas, strávený nad optimalizací webu, zaznamenávám a na konci období zasílám klientovi report své práce. Více o tom, jak pracuji, najdete na této stránce.

Co takhle začít napsáním zprávy?

Chcete pomoci se SEO?

12 + 2 =