fbpx

Noindex

Noindex je meta tag, který doporučuje vyhledávačům, aby danou stránku neindexovali, což je zjevné již podle rozdělení slov na ,,no index“. Vyhledávače však stránky označené noindex i přesto mohou procházet a to např. pokud zakážete procházení robotů pomocí...

Nofollow

Nofollow atribut se používám v rámci odkazování. Když vložíte na web odkaz, můžete jej označit právě atributem nofollow, který doporučuje robotům, aby daný odkaz neprocházeli. Pokud chcete toto udělat, je třeba odkaz označit v podobném tvaru: <a href=”odkaz”...

SERP

SERP je akronym anglických slov Search Engine Results Page. Česky to můžeme přeložit jako výsledky vyhledávání, respektive nabídka odpovědí na uživatelův vyhledávací dotaz. Vyhledávače v SERPu (ve výsledcích vyhledávání) nabízejí i placené reklamy, které jsou často...

CTR

Pokud se ptáte, co je CTR, tak je to poměr mezi zobrazením vůči počtu kliknutí, neboli míra prokliku. Často se CTR používá v PPC reklamách, ale i v SEO je hodně sledovaný. Právě při optimalizaci webu zjistíte, jak si vedou např. vaše titulky a meta popisek v SERPu....