ALT atribut

ALT atribut, někdy také jako ALT tag či ALT text, znamená alternativní text a měl by se psát ke každému obrázku, který nahrajete na web. ALT text popisuje co se na obrázku nachází. Napovíte tak vyhledávačům o čem obrázek je. Kolem obrázku by měl být napsán související...

Anchor text

Anchor text je text, který je viditelný místo dlouhé URL adresy. Pokud budeme psát SEO friendly článek, tak do obsahu musíme vkládat relevantní odkazy, které vložíme do nějakého slova a toto slovo je právě anchor text. Pokud jsme si vytvořili analýzu klíčových slov,...

Noindex

Noindex je meta tag, který doporučuje vyhledávačům, aby danou stránku neindexovali, což je zjevné již podle rozdělení slov na ,,no index”. Vyhledávače však stránky označené noindex i přesto mohou procházet a to např. pokud zakážete procházení robotů pomocí...

Nofollow

Nofollow atribut se používám v rámci odkazování. Když vložíte na web odkaz, můžete jej označit právě atributem nofollow, který doporučuje robotům, aby daný odkaz neprocházeli. Pokud chcete toto udělat, je třeba odkaz označit v podobném tvaru: <a href=”odkaz”...

SERP

SERP je akronym anglických slov Search Engine Results Page. Česky to můžeme přeložit jako výsledky vyhledávání, respektive nabídka odpovědí na uživatelův vyhledávací dotaz. Vyhledávače v SERPu (ve výsledcích vyhledávání) nabízejí i placené reklamy, které jsou často...

CTR

Pokud se ptáte, co je CTR, tak je to poměr mezi zobrazením vůči počtu kliknutí, neboli míra prokliku. Často se CTR používá v PPC reklamách, ale i v SEO je hodně sledovaný. Právě při optimalizaci webu zjistíte, jak si vedou např. vaše titulky a meta popisek v SERPu....