autor: Smuton.cz | 14.02. 2021 | Slovník pojmů
SEO vychází z anglických slov Search Engine Optimization. Často špatně označováno jako Search Engine Optimalization. Česky se to pak nejčastěji překládá jako optimalizace pro vyhledávače. SEO souvisí i s marketingem (SEO mkt) či samozřejmě copywritingem. SEO je...
autor: Smuton.cz | 17.10. 2020 | Slovník pojmů
SEO copywriting se občas zaměňuje jako SEO copyrighting (nebo dokonce copyriting), což ale s copywritingem nemá nic společného, neboť copyright znamená v překladu autorská práva. Správný výraz SEO copywriting je obor / disciplína, která se zaměřuje na psaní nejen...
autor: Smuton.cz | 17.10. 2020 | Slovník pojmů
Title tag, nebo také titulek, je jeden z nejdůležitějších SEO faktorů. Titulek, v kódu <title>text titulku</title>, se zobrazuje v organickém vyhledávání vždy nad meta description a měl by výstižně zobrazovat co se na dané stránce nachází. Title tag také...
autor: Smuton.cz | 17.10. 2020 | Slovník pojmů
Meta description (meta popisek), někdy špatně označováno jako meta title nebo seo popis, je popisek konkrétní stránky a měl by shrnovat, co uživatelé mohou na stránce očekávat. Meta description by měl být vždy originální (nikoliv zkopírovaná část z textu stránky) a je...
autor: Smuton.cz | 17.10. 2020 | Slovník pojmů
ALT atribut, někdy také jako ALT tag či ALT text, znamená alternativní text a měl by se psát ke každému obrázku, který nahrajete na web. ALT text popisuje co se na obrázku nachází. Napovíte tak vyhledávačům o čem obrázek je. Kolem obrázku by měl být napsán související...
autor: Smuton.cz | 17.10. 2020 | Slovník pojmů
Anchor text je text, který je viditelný místo dlouhé URL adresy. Pokud budeme psát SEO friendly článek, tak do obsahu musíme vkládat relevantní odkazy, které vložíme do nějakého slova a toto slovo je právě anchor text. Pokud jsme si vytvořili analýzu klíčových slov,...