Nofollow

autor: | 17.Říj 2020

Nofollow atribut se používám v rámci odkazování. Když vložíte na web odkaz, můžete jej označit právě atributem nofollow, který doporučuje robotům, aby daný odkaz neprocházeli. Pokud chcete toto udělat, je třeba odkaz označit v podobném tvaru: <a href=”odkaz” rel=”nofollow”>. Existují samozřejmě další atributy jako rel=”follow (přenáší se hodnota stránky), rel=”sponsored (oznamujete Google, že jde o placený odkaz), rel=”ugc (odkazy v komentářích).

Atribut nofollow je něco podobného jako značka noindex, ale jen na úrovni odkazů.

Nápověda Google: https://support.google.com/webmasters/answer/96569?hl=cs

Nápověda Seznam: https://napoveda.seznam.cz/cz/fulltext-hledani-v-internetu/nofollow/

Hodnocení
Ondřej Smutný / Smuton.cz

Ondřej Smutný / Smuton.cz

Zvyšuji organickou návštěvnost a tvořím weby.