,,Chci být vidět na dárkové poukazy.“
SEO – optimalizace webu pro vyhledávače bylo základním kamenem pro zadání na téma ,,Chci být vidět na frázi dárkové poukazy.“ V té době měla taková fráze kolem 5300 vyhledávání za měsíc na Seznam a Google. Co jsem udělal pro dosáhnutí cíle?
65+ spokojených klientů | 6 let praxe
SEO copywriter
Zadání bylo ,,Chci být vidět na dárkové poukazy“. Ostatně podobné poptávky slýchávám často. Třeba: ,,Chci být vidět na…“ ,,Chci více objednávek v organickém vyhledávání (SEO)“, apod. V tomto případě jsem se rozhodl, že vytvořím zhruba 3 SEO články s adekvátními, a hlavně přínosnými přílohami. Nutno dodat, že se snažím být nejen SEO copywriter, ale také pisálek pro čtenáře 🙂
Jaké přílohy jsem použil?
Je to snadné. Vytvořil jsem si nejprve orientační analýzu klíčových slov a zjistil jsem, že lidé nejčastěji hledají fráze jako ,,vzor dárkový poukaz“, ,,dárkový poukaz vzor ke stažení“, ,,dárkový poukaz word“ apod.
Na základě orientační analýzy klíčových slov jsem tedy zjistil, že lidé chtějí vzor dárkového poukazu. Dokonce ve formátu Word. Mimochodem, do článku jsem samozřejmě necpal bezhlavě přesné fráze klíčových slov, ale vím, co lidé hledají a na co se zaměřím.
Vytvořil jsem tedy několik grafických vzorů dárkových poukazů, a to jak ve formátu .jpg, tak i vyhledávaný formát Word.
3 SEO články
Jak jsem již zmínil, vytvořil jsem 3 SEO články v hodnotě přibližně 1500 Kč. Díky těmto článkům jsem docílil 1. pozice na Google (2900 vyhledávání / měsíc) a 6. pozice na Seznamu (2400 vyhledávání / měsíc). Jaký byl přínos pro web, na který jsem přivedl návštěvnost? Často vidím, že tvorba dárkových poukazů stojí více než 1000 Kč. Myslíte si, že se investice cca 1500 Kč do SEO článků vyplatila?
65+ spokojených klientů | 6 let praxe
Kontaktujte mě
Kontaktujte mě pomocí formuláře napravo nebo mi zavolejte ve Vámi vybraný termín.
Rád jsem efektivní a proto se snažím konkrétně pomoci. Proto je ideálním prvotním kontaktem e-mailová zpráva či zpráva pomocí formuláře vpravo. Rád si s Vámi ovšem i zavolám nebo se potkám na videohovoru v termínu, který Vám bude nejvíce vyhovovat.
Termín hovoru či videohovoru si můžete rezervovat zde.
Nástroje pro efektivní práci: Streak, ClickUp a Freelo.