Recenze emailingových nástrojů

Na této stránce najdete recenze nástrojů, které jsou určeny pro e-mail marketing (někdy také jako emailing). Níže vyberte nástroj, ke kterému jsem napsal recenzi. V závorce je pak počet bodů, které danému nástroji dávám.

Statistiky odeslaného e-mailu v aplikaci MailerLite
RECENZE: SmartMailer

RECENZE: SmartMailer

E-mailingový nástroj SmartMailer pro Prestashop E-mail marketing může být skvělý způsob, jak zvýšit prodej e-shopu. Se správnými e-mailovými nástroji, jako je např. SmartMailer, můžete komunikovat se svými zákazníky prostřednictvím mocného e-mailu. Nutno dodat, že...

RECENZE: Mailchimp (e-mail marketing)

RECENZE: Mailchimp (e-mail marketing)

Email marketing – Mailchimp Email marketing (někdy pouze jako e-mailing) patří mezi velmi účinné prodejní kanály, jak oslovit vaše potencionální zákazníky či klienty. Tedy pokud víte, jak na e-mail marketingové strategie, jak tvořit správně newsletter, jak psát...

RECENZE: MailerLite (e-mail marketing)

RECENZE: MailerLite (e-mail marketing)

Email marketing - MailerLite E-mail marketing (někdy také pouze jako e-mailing) patří mezi velmi účinné kanály, jak oslovit vaše potencionální zákazníky. Tedy pokud víte, co děláte a jak to chcete dělat, respektive pomocí kterého online mailing nástroje. Mezi velmi...

E-mail marketing / e-mailing

Email marketing, někdy také jako emailing, je velmi účinná metoda, jak oslovit své potencionální klienty. Někteří tvrdí, že email marketing je mrtvý, ale já si to rozhodně nemyslím. E-mail používá spousta lidí dnes a denně. A pokud víte, jak správě napsat předmět emailu a samozřejmě následně i obsah emailu či grafiku, tak dokážete zaujmout a přimět tak potencionální zákazníky, aby navštívili váš web. Na této stránce můžete porovnat jednotlivé emailing nástroje, které vám pomohou k tvorbě lepších strategií a emailů.

 

Na co nejčastěji koukám při recenzi emailového nástroje?

I já používám samozřejmě nástroje pro email marketingové strategie. Často se dívám, jak snadno lze naimportovat či exportovat kontakty. Jak snadno lze tvořit newsletter či šablony (templates). Zda lze po odeslání emailové kampaně analyzovat dané emaily. Jak byly úspěšné, kolik lidí se prokliklo na web, jaký byl bounce rate, kolik lidí se odhlásilo, kolik lidí označilo e-mail jako spam atd. V neposlední řadě se dívám také na to, jaká je cena a jak je emailingový nástroj vhodný pro české prostředí (zejména segmentace). Nesmím samozřejmě také zapomenout na to, jak přívětivě lze newslettery vytvářet. Zda disponují drag and & drop editorem či zda mají editor obrázků apod.

 

Jak hodnotím emailingové nástroje?

Hodnotím na základě dat, ale i subjektivně. Jednoduše tak, jak se mi osobně s nástroji pracovalo během testování. Je samozřejmé, že spoustě jiným uživatelům bude pro jejich byznys vyhovovat jiný nástroj. Můžete mít např. jinou email marketingovou strategii, která bude potřebovat jiné funkce než ten nástroj, který vyzdvihuji.

Chcete pomoci s e-mailingem?

Chystáte se začít s e-mail marketingem? Vše souvisí se vším. Díky e-mailingu můžete zlepšit i některé metriky v rámci SEO. Rád se podívám na váš projekt a navrhnu možnou strategii.

Kontaktujte mě

Upřednostňuji prvotní kontakt e-mailem

Upřednostňuji prvotní kontakt e-mailem. Proč? Snažím se být co nejvíce efektivní a právě prvotní e-mailová komunikace mi k tomu napomáhá (CRM Streak, automatizace procesů, Todoist, ClickUp, Freelo atd.).

Navíc mohu na vaší zprávu již reagovat konkrétně, kdežto po telefonu vám často nedokážu přesně odpovědět na váš požadavek. Jsou to často obecné rady.