fbpx

Recenze emailingových nástrojů

Na této stránce najdete recenze nástrojů určených pro email marketing (někdy také jako emailing). Níže vyberte nástroj, ke kterému jsem napsal recenzi. V závorce je pak počet bodů, které danému nástroji dávám.

Logo emailing nástroje MailerLite

MailerLite (9/10*)

Email marketingový nástroj MailrLite patří mezi mé oblíbené. Zejména kvůli jednoduchosti a také ceně.

Logo emailingového nástroje Mailchimp

Mailchimp (9/10*)

Mailchimp je skvělý emailingový nástroj pro profesionály, kteří využijí všechny funkce. 

Email marketing / emailing

Email marketing, někdy také jako emailing, je velmi účinná metoda, jak oslovit své potencionální klienty. Někteří tvrdí, že email marketing je mrtvý, ale já si to rozhodně nemyslím. E-mail používá spousta lidí dnes a denně. A pokud víte, jak správě napsat předmět emailu a samozřejmě následně i obsah emailu či grafiku, tak dokážete zaujmout a přimět tak potencionální zákazníky, aby navštívili váš web. Na této stránce můžete můžete porovnat jednotlivé emailing nástroje, které vám pomohou k tvorbě lepších strategií a emailů.

 

Na co nejčastěji koukám při recenzi emailového nástroje?

I já používám samozřejmě nástroje pro email marketingové strategie. Často se dívám, jak snadno lze naimportovat či exportovat kontakty. Jak snadno lze tvořit newsletter či šablony (templates). Zda lze po odeslání emailové kampaně analyzovat dané emaily. Jak byly úspěšné, kolik lidí se prokliklo na web, jaký byl bounce rate, kolik lidí se odhlásilo, kolik lidí označilo e-mail jako spam atd. V neposlední řadě se dívám také na to, jaká je cena a jak je emailingový nástroj vhodný pro české prostředí (zejména segmentace). Nesmím samozřejmě také zapomenout na to, jak přívětivě lze newslettery vytvářet. Zda disponují drag and & drop editorem či zda mají editor obrázků apod.

 

Jak hodnotím emailingové nástroje?

Hodnotím na základě dat, ale i subjektivně. Jednoduše tak, jak se mi osobně s nástroji pracovalo během testování. Je samozřejmé, že spoustě jiným uživatelům bude pro jejich byznys vyhovovat jiný nástroj. Můžete mít např. jinou email marketingovou strategii, která bude potřebovat jiné funkce než ten nástroj, který vyzdvihuji.

Co takhle začít napsáním zprávy?

Napište mi a domluvíme spolupráci.

14 + 2 =